مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 10:172022-09-04اقتصادي

دروازه عتبات| افزایش 75 درصدی کرایه اتوبوس برای مسیر مهران به تمام کشور


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: ستاد ویژه اربعین تصمیم گرفت 75 درصد به کرایه اتوبوس برای مسیر مهران به تمام نقاط کشور بیافزاید.

- سید زاهدین چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام در خصوص فروش بلیط اتوبوس با نرخ مصوب گفت: با توجه به این که اتوبوس ها معمولا یک سر خالی هستند لذا ستاد ویژه و علائم راهنمایی و روکش های آسفالت توسط ما و همچنین راه و شهرسازی و شرکت توسعه راه های استان انجام شده است.

مدیر کل راهداری استان ایلام بیان کرد: 8 هزار دستگاه اتوبوس در کل کشور فراخوان داده شده تا در مرزهای زمینی کشور به زائران اربعین حسینی سرویس دهند.

چشمه خاور تصریح کرد: علائم آشکار سازی و اطلاعاتی نیز در نقاط حادثه خیز صورت گرفته همچنین در طول پل زائر تا پایانه مرزی اقداماتی از قبیل احداث سایبان تقریبا به میزان 6 هزار متر مربع مجهز به مه پاش در داخل پایانه مرزی ایجاد شده که رضایت زائرین را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به تردد بین 65 تا 70 درصد زائران از مرز زمینی مهران گفت: بیش از 5 هزار اتوبوس برای جابه جایی زائران در مرز مهران به فراخور تقاضا فراخوان خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عتبات| افزایش 75 درصدی کرایه اتوبوس برای مسیر مهران به تمام کشور

دروازه عتبات| افزایش 75 درصدی کرایه اتوبوس برای مسیر مهران به تمام کشور